Administrateur machtigen

terug naar het overzicht

U kunt uw pensioenaangifte uitbesteden en periodiek laten inzenden door een administrateur. Dat gaat in 2 stappen:

  1. Vul het aanvraagformulier pensioenaangifte (opnieuw) in en stuur deze terug  
  2. Machtig uw administrateur toegang voor Mijn Pensioenadministratie 
    • U heeft hiervoor zelf een eHerkenningsmiddel nodig. Hoe u een administrateur vervolgens machtigt leest u hier.
    • Heeft u geen eHerkenningsmiddel en wilt u als onderneming zelf geen toegang hebben tot de informatie in dit portaal? Dan kunt u gebruik maken van een ketenmachtiging. Wees u ervan bewust dat een ketenmachtiging niet gratis is, beperkingen heeft en uw onderneming altijd eindverantwoordelijk is én blijft voor de pensioenadministratie. Bespreek met het administratiekantoor wat hiervoor nodig is en verwijs eventueel naar beschikbare informatie. Klik hier voor uitleg, belangrijke aandachtspunten en een instructie hoe u dit regelt.

 

U kunt dit zien in Mijn Pensioenadministratie. Klik, indien u ingelogd bent, rechtsboven op uw bedrijfsnaam en daarna op ‘Gebruikersbeheer’. U kunt hier zien welke personen gebruikersrechten hebben en of de rol ‘MedewerkerAdministratiekantoor’ gekoppeld is.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar je blijft anoniem. Als je verder surft accepteer je onze cookies.